THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday 20 January 2013

Ifrid- When Demise Come To Northern (TARD 21)

Ifrid sebuah band black metal dari Sumatera Padang Indonesia ditubuhkan pada tahun 2003. Merupakan salah satu kuasa besar muzik black metal di Indonesia terutamanya kerana persembahan mereka yang benar-benar mantap dan menghiburkan. Untuk melihat sejarah asal usul dan susur galur perjalanan Ifrid anda boleh merujuk DISINI.


Berbalik kepada EP ni, ianya merupakan rilisan semula yang dikeluarkan semula.  oleh Trooper Art Regime Distro setelah mendapat kebenaran dari pihak Bingkuang Hitam Production (Abenk Black Magic -Ifrid)  khususnya untuk pasaran Malaysia. Band ini turut terlibat dalam kompilasi Born In Darkness Vol.5 (Rujuk SINI) .


EP ini mengandugi 5 track yang amat kemas penyusunan muzik dan amat mantap mutu sound production mereka. Tambah menarik EP ini menampilkan vokalis wanita Icha sebagai vokalis undanagan 5 track tersebut adalah:
1) Litany of Darkness
2) Sunday Suck 041226
3) Turn of Change
4) B.S.D
5) Lust Tradition Belial




Contoh track boleh di dengar DISINI. Dapatkan segera album EP ini yang nyata amat berbaloi dengan pelaburan anda cuma RM20.00 termasuk kos postage.  Hubungi Man Rabaxx (012-5371675) dan Rock Angel (012-6429431) segera.

0 comments: