THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 24 September 2011

SOLD OUT!!!!!

Sejak TROOPER ART REGIME DISTRO di tubuhkan, kami telah menjual beberapa material CD dan T-Shirt dan lain-lain..Dan ada di antaranya telah habis di jual..Untuk mengelakkan sebarang kekeliruan, Disini kami lampirkan material yang telah habis/sold out...




  1st Ep TRIUMPH OV FIRE ini dikeluar oleh Label lama mereka...dan ianya telah habis. Dan untuk terus memertabatkan EP ini, TROOPER ART REGIME DISTRO telah mengeluarkan semula EP ini dan terdapat 3 bonus track di dalam 2nd Edition Ep ini..Anda boleh berhubung terus dengan ROCK ANGEL di no hp: 012-6429431..






Demo pertama dari Band CHAMELEON'S NOTE ini juga telah habis/sold out..Ianya juga di keluarkan oleh label lama mereka. Kini mereka akan mengeluarkan semula Demo ini dengan merakamkan semula semua lagu-lagu mereka yang ada..Nantikan kemunculan mereka semula!!!!






                                                                     Juga Sold Out!!!






  Ini adalah kompilasi yang dikeluarkan oleh ANGKA KEMATIAN PROD...Dan kami menjualkannya dengan kuantiti yang sedikit..Namun ianya juga Sold Out..sebarang pertanyaan tentang ep ini bolehlah berhubung terus di FB beliau WAN ANGKA KEMATIAN...








  Ini adalah T-Shirt pertama TRIUMPH OV FIRE sempena Ep mereka, Ianya hanya dikeluarkan sebanyak 50 helai pelbagai saiz...Sold Out..Terima Kasih kepada yang telah memilikinya..Hail TRIUMPH OV FIRE!!!!






  Dan ini adalah T-Shirt ke-2 dari TRIUMPH OV FIRE yang di keluarkan oleh TROOPER ART REGIME DISTRO.. Agak unik kerana dikeluarkan dalam warna putih..juga 50 helai pelbagai saiz..SOLD OUT!!! Terima Kasih kepada yang telah membeli...Tiada cetakan ulangan!!!!!..Hail TRIUMPH OV FIRE!!!


Demo AJAL yang berujudul "Ajal Tiba Bila Seruan Menjelma".. Sold Out..




 Album HELLSTORM yang berjudul Ribut Neraka 666... Sold Out... TQ

0 comments: