THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 23 September 2011

DVD Triumph Ov Fire (TAR1)


DVD TRIUMPH OV FIRE "WHERE THE JOURNEY BEGIN!!!" Adalah keluaran pertama di bawah TROOPER ART REGIME DISTRO. DVD ini telah dikeluarkan pada 24 JUN 2011. Setelah pembikinannya mengambil masa 3 bulan dari awal Mac hingga awal Jun 2011.
  DVD ini bukanlah seperti biasa yang di pasaran yang memaparkan persembahan semata mata..tetapi juga mengandungi sejarah perjalanan TRIUMPH OV FIRE ianya dilahirkan pada 01January2010..DVD ini turut mengandungi beberapa bahagian termasuk persembahan live (Di dua tempat iaitu MK CLUB dan The Wall Batu Pahat), Gambar-gambar Line Up baru dan lama, Kata-kata ucapan dari kawan-kawan, band lain termasuk BLACKFIRE, BATTLESTORM, AJAL, SCENT OV CARNAGE, VIOLATOR, VENTERIOR, FARASU, HELOISA, VERMILLION yang bertujuan untuk mempromosikan secara bersama-sama band yang menyokong perjalanan TRIUMPH OV FIRE.
  Disamping itu, DVD ini mengandungi dua video klip yang dibuat secara D.I.Y dari track Story Of Your Roses dan In The Name Of Black Principle.DVD ini turut diselitkan kata-kata kepada petualang-petualang serta bangsat dalam scene yang selama ini menjadi duri dalam daging untuk menyekat kemajuan pergerakan TRIUMPH OV FIRE dengan idealisme-idealisme bodoh serta propaganda palsu untuk meraih simpati dan sokongan.
  DVD secara D.I.Y ini dilakukan hanya menggunakan asas software didalam Windows. Tanpa bantuan secara profesional...Untuk mendapatkan DVD ini, anda boleh menghubungi ROCK ANGEL No hp:012-6429431 Dan Man Tarantulah 012-5371675 atau di FB mereka...

0 comments: